Szerviz
Általános kérdések
Általános kérdések
Garancia és szerviz
Szállítás
Alkatrészek
Ha garanciális vagy garancián túli javítást vagy pótalkatrészt kell rendelned, itt megtalálod a szükséges információkat. Felhívjuk figyelmedet, hogy ha a terméket valamelyik webáruházban vásároltad, minden javítást és reklamációt a kereskedőn keresztül kell intézned.
Válassza ki, melyik termékről van szó:
Elektromos, akkumulátoros és pneumatikus szerszámok
Központi márkaszerviz és alkatrész ellátó bázis: MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e‑mail szerviz@madalbal.hu.
Garanciális javítás rendelése
Javítási megbízás esetén töltse ki a reklamációs űrlapot.
Értelemszerűen töltse ki és írja alá a Jegyzőkönyv Fogyasztói Kifogásról nyomtatványt és 1 példányát rakja be a becsomagolt készülék mellé. A nyomtatvány kinyomtatható változata letölthető itt:
Ha nincs meg a jótállási jegy, csatolja a termék vásárlását igazoló bizonylatot.
A garancia a vásárlást igazoló bizonylattal is igazolható. Fontos viszont, hogy a számlán vagy a nyugtán a termék egyértelműen beazonosítható legyen.
Készítse elő a csomagot
Tisztítsa meg a készüléket és csomagolja be. Fontos! A szállítás költsége a készülék tulajdonosát terheli, kivéve, ha a készülék súlya meghaladja a 10 kg-ot. Ebben az esetben a márkaszerviz viseli a költségeket.
Rendelje meg a szállítást a szervizbe
Ide kattintva eljut a webes bejelentő felületre. Töltse ki az adatokat, majd kattintson a mentés gombra. Ha megadta az e-mail címét, e-mailben visszaigazoljuk a bejelentést.
Őrizze meg a fuvarokmányt
Adja át a csomagot a szállítószolgálatnak, és őrizze meg a szállítási igazolást. Miután a készülék beérkezett a szervizbe, megjavítjuk azt, majd visszaküldjük.
Megjegyzés: A csomagot a megadott címen csak normál munkaidőben tudja átvenni a futár.
Alkatrész rendelés
Tartalék alkatrészek rendelhetők az EXTOL központi márkaszervizétől itt:
MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e-mail: szerviz@madalbal.huCsaptelepek
Központi márkaszerviz és alkatrész ellátó bázis: MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e‑mail szerviz@madalbal.hu
Garanciális javítás rendelése
Javítási megbízás esetén töltse ki a reklamációs űrlapot.
Értelemszerűen töltse ki és írja alá a Jegyzőkönyv Fogyasztói Kifogásról nyomtatványt és 1 példányát rakja be a becsomagolt termék mellé. A nyomtatvány kinyomtatható változata letölthető itt:
Ha nincs meg a jótállási jegy, csatolja a termék vásárlását igazoló bizonylatot.
A garancia a vásárlást igazoló bizonylattal is igazolható. Fontos viszont, hogy a számlán vagy a nyugtán a termék egyértelműen beazonosítható legyen.
Készítse elő a csomagot
Tisztítsa meg a terméket és csomagolja be. Fontos! Beépített termékek esetén (pl. mosogató-, mosdó-, zuhany-, kád csaptelep), a szállítás költséget a márkaszerviz viseli. Minden más esetben a készülék tulajdonosát terheli a szállítási költség.
Rendelje meg a szállítást a szervizbe
Ide kattintva eljut a webes bejelentő felületre. Töltse ki az adatokat, majd kattintson a mentés gombra. Ha megadta az e-mail címét, e-mailben visszaigazoljuk a bejelentést.
Őrizze meg a fuvarokmányt
Adja át a csomagot a szállítószolgálatnak, és őrizze meg a szállítási igazolást. Miután a termék beérkezett a szervizbe, megjavítjuk azt, majd visszaküldjük.
Megjegyzés: A csomagot a megadott címen csak normál munkaidőben tudja átvenni a futár.
Alkatrész rendelés
Szervizünkben alkatrészt is igényelhet:
MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e-mail: szerviz@madalbal.huEgyéb termékek
Jótállási jeggyel nem rendelkező egyéb EXTOL termékek:
Ezek meghibásodása esetén forduljon az eladójához, de lehetősége van közvetlenül az importőrhöz is fordulni termékszavatossági igényével: MADAL BAL Kft. 1173 Budapest, Régivám köz. 2. Telefon: +3612971277, e‑mail szerviz@madalbal.hu Bizonyos EXTOL termékekre kiterjesztett garancia igényelhető termékregisztráció esetén. Részleteket itt talál.